就在今天Why Don't We釋出最新單曲“8 Letters”!  Ashley立刻抱著激動不已的心情點進去了 一聽整個被震撼到 Zach的高音唱得好美 聽完整首都快哭了(TдT)
其實呢 「8 letters」代表的就是英文「I love you」的那8個字母 這首歌述說著經歷過上一段失敗的感情後 害怕再去愛下一個人 明明知道對方是多麼的好 卻猶豫著該不該再次說出「我愛你」 



                          8 Letters
[Verse 1: Jonah Marais]
You know me the best
最了解我的人是你
You know my worst, see me hurt, but you don't judge
你知道我的缺點 也知道我心裡受過的傷 但你從不妄下評論
That, right there, is the scariest feeling
最害怕的情感在內心發酵
Opening and closing up again
對你滿溢出的情感卻又因畏懼而互相矛盾著
I've been hurt so I don't trust
曾被狠狠傷過導致我沒有勇氣再相信他人
Now here we are, staring at the ceiling
現在走到了這個地步 無助的瞪著天花板

[Pre-Chorus: Zach Herron]
I've said those words before it was a lie
曾經說出口的「我愛你」到頭來才發現那不是真愛
And you deserve to hear them a thousand times
但此刻在我身邊的你 值得我對你說上千千萬萬遍的「我愛你」

[Chorus: Jack Avery & Corbyn Besson]
If all it is is eight letters
明明只是簡單的八個字母
Why is it so hard to say?
為什麼無法對你說出口
If all it is is eight letters
只是這簡單的一句話
Why am I in my own way?
為何如此難以言喻
Why do I pull you close
為何明明想要將你拉近我身邊
And then ask you for space
我的內心卻仍矛盾的想保持距離
If all it is is eight letters
不過就只是簡單的一句「我愛你」
Why is it so hard to say?
為什麼這麼難以說出口

[Verse 2: Daniel Seavey]
Isn't it amazing how almost every line on our hands align
很美妙吧 我們手臂的線條是如此契合
When your hands are mine
當我們雙手緊握
It's like I'm whole again, isn't that a sign
你使我變得完整 我彷彿獲得重生  而那難道不就是個徵兆嗎
I should speak my mind
我應該遵循我的心念

[Pre-Chorus: Zach Herron]
I've said those words before it was a lie
曾經說出口的「我愛你」到頭來才發現那不是真愛
And you deserve to hear them a thousand times
但此刻在我身邊的你 值得我對你說上千千萬萬遍的「我愛你」

[Chorus: Jack Avery & Corbyn Besson]
If all it is is eight letters
明明只是簡單的八個字母
Why is it so hard to say?
為什麼無法對你說出口
If all it is is eight letters
只是這簡單的一句話
Why am I in my own way?
為何如此難以言喻
Why do I pull you close
為何明明想要將你拉近我身邊
And then ask you for space
我的內心卻又矛盾的想保持距離
If all it is is eight letters
不過就只是簡單的一句「我愛你」
Why is it so hard to say? (Woah oh, yeah)
為什麼這麼難以說出口

[Bridge: Jack Avery]
When I close my eyes
當我閉上雙眼
It's you there in my mind
腦海中清晰浮現你的模樣 佔據了我的心頭
When I close my mind
每當我閉上眼睛

[Chorus: Jack Avery & Corbyn Besson]

If all it is is eight letters
明明只是簡單的八個字母
Why is it so hard to say?
為什麼無法對你說出口
If all it is is eight letters
只是這簡單的一句話
Why am I in my own way?
為何如此難以言喻
Why do I pull you close
為何明明想要將你拉近我身邊
And then ask you for space
我的內心卻又矛盾的想保持距離
If all it is is eight letters
不過就只是簡單的一句「我愛你」
Why is it so hard to say? 
為什麼這麼難以說出口

[Outro: Jack Avery & Corbyn Besson& Daniel Seavey]
If all it is is eight letters
明明只是簡單的八個字母
When I close my eyes
每當我閉上眼睛
It's you there in my mind (It's only you)
腦海中想到的全是你 
When I close my eyes
每當我閉上眼睛
If all it is is eight letters
只是這簡單的一句話
When I close my eyes
每當我閉上眼睛
It's you there in my mind (you)
你的模樣佔滿了我的腦海
When I close my eyes
每當我閉上眼睛
If all it is is eight letters
想要說出「我愛你」


很喜歡他們這團給人的感覺~
而且大家都好年輕覺得好青春啊✨
他們前陣子出了三首歌曲“Trust Fund Baby”、“Hooked”、“Talk”也都非常好聽 推薦給各位!💓
Ashley去年底才發現他們然後立刻就喜歡上了 尤其是Zach和Corbyn真是深得我心😍
他們最近也出書了喔↓↓只是不知道台灣能不能買得到
*Why Don't We的粉絲名就叫做“Limelight”

arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 Ashley  的頭像
    Ashley

    Ashley's fantasy world

    Ashley 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()